Artykuł sponsorowany

Co charakteryzuje dobre podkładki barowe?

Co charakteryzuje dobre podkładki barowe?

Podkładki barowe to niezbędne wyposażenie każdego lokalu gastronomicznego. Znajdują się w pubach, kawiarniach i restauracjach. Służą do zabezpieczania blatów przed wilgocią oraz pełnią funkcję ociekaczy. Maty muszą spełniać surowe wymogi, dlatego zwykle powstają z materiałów dostosowanych do kontaktu z żywnością. Dostępne są w różnych kształtach i rozmiarach oraz w obszernej gamie kolorystycznej.

Dobra podkładka barowa, czyli jaka?

Najlepiej wybierać podkładki barowe o właściwościach antypoślizgowych. Perforowana struktura na powierzchni zapobiegnie przesuwaniu się naczyń po macie i zniweluje ryzyko ich uszkodzenia lub rozbicia. Podkładki powinny być wygodne w użytkowaniu i ergonomiczne oraz idealnie dopasowane kształtem i rozmiarem do miejsca, w jakim są wykorzystywane. Zbyt duża lub za mała podkładka może przynieść więcej szkody niż pożytku. Inną podkładkę należy zatem dobrać do kieliszków a inna do kufli i szklanek.

Kolejna kwestia to jakość wykonania – materiał powinien być trwały i solidny. Podkładka musi być wytrzymała i odporna na intensywną eksploatację, a także trudne warunki, jakie mogą występować na zapleczu lokalu. Mowa oczywiście o możliwości zachlapania gorącą wodą lub olejem. Podkładki i maty barowe dostarcza NOEX. W asortymencie firmy dostępne są także inne elementy wyposażenia dla gastronomii jak na przykład tace barmańskie i popielniczki z nadrukiem.

Skuteczność reklamowa podkładek barowych

Podkładki barowe powstają z miękkiego i elastycznego tworzywa, na którym można umieścić różne formy reklamy. Może to być grafika przedstawiająca produkty i usługi lokalu lub oferty sezonowe. A zatem mata może stać się nośnikiem reklamy i pomóc w budowaniu świadomości marki na rynku lokalnym. Nie bez znaczenia jest jednak właściwie przygotowany projekt graficzny, na którym powinno znaleźć się logo. Dobrze, jeśli zastosowane w projekcie kolory będą nawiązywać do aranżacji lokalu lub barw wykorzystanych w logotypie. Producent podkładek barowych stosuje nowoczesne metody druku, dzięki czemu grafika nie blaknie ani nie zmazuje się pod wpływem wilgoci czy też wysokich temperatur.

Reklama wyeksponowana podczas jedzenia lub picia drinka przywołuje dobre skojarzenia i utrwala pozytywny obraz marki. Inaczej odbieramy reklamę, która mijamy na przykład w drodze do pracy, a inaczej taką, z którą mamy styczność w chwili relaksu. Nadruk na podkładce może być tym, co klient zapamięta z wizyty w lokalu. Najskuteczniej oddziałują reklamy, które spotykamy podczas przyjemnych czynności.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.